סטודיו לאיבזור משלים לחדרי ילדים - לימור סגול
לימור סגול, בת 36, נשואה + 2, הבעלים והמנהלת של סטודיו "קוקולה" לאבזור משלים לחדרי ילדים, היא עוד דוגמא לנשים שהלכו אחר החלום שלהן והצליחו.
"ילדים זה החיים שלי, זה האושר שלי, לא הפתיע אותי שכל התואר חלמתי על עיצוב אביזרים משלימים לחדרי ילדים" , אומרת לימור בהתרגשות שהיא נזכרת בתחילת הדרך ומוסיפה: "המטרה שלי הייתה ועודנה, להגשים חלומות מתוקים לילדים והוריהם".
הסטודיו, שהחל את דרכו מעיצוב דמויות עץ התפתח מאוד וכיום משווקת לימור את מוצרי החברה "קוקולה" לעשרות חנויות ברחבי הארץ ומפעילה אתר מכירות ומספר שיתופי פעולה ברחבי הרשת.
מדמויות עץ ועד ספות
בימים אלו שהריהוט התעשייתי תופס נפח נרחב, קשה למצוא בשוק הישראלי עסקים בתחום הריהוט שעוסקים בעיצוב המוצר, בסטודיו של לימור מעצבים, מתאימים ומשווקים אביזרים מעוצבים ופרטי ריהוט משלימים לחדרי ילדים ותינוקות.
"מוצרי החברה מאופיינים בקו עיצובי מקורי, ברמת איכות גבוהה, פונקציונאליות ואסטטיות".
אומרת לימור ומוסיפה: "בין מוצרינו: שולחן וכסאות לילדים, מדפים מעוצבים, כוורת לחדר ילדים, מתלה בגדים, שרפרים / דרגשים, מגש בקבוק ספר, מראות, מגירונים, ידיות עץ, ידיות קריסטל, דמויות עץ קטנות וגדולות. כמו כן יש לנו מעל 100 דגמים של ספות מעוצבות בשלל עיצובים וצבעים שמתאימים לחדרי ילדים".
יחס ושירות אישי ללקוחות
סטודיו "קוקולה" מעצב את מוצריו בישראל ומייצר במספר מדינות בחו"ל, עובדה אשר מקנה גמישות בייצור, מלאי זמין וכן מחירים ללא תחרות לאור היותנו מעצבים, מייבאים ומשווקים ישירות לצרכן.
"לא מספיק רק לחלום ולעצב, הנגשנו את מוצרינו ללקוח הסופי באמצעות הקמת מערך הפצה ארצי אשר משלח את מוצרי הסטודיו עד לבית הלקוח בעלות שולית תוך שמירה על יחס אישי ושירות לקוחות אישי." אומרת לימור.
העתיד הינו בשיווק דיגיטלי
עליה מתמדת במכירת הסמרטפונים בשנים האחרונות והמעבר מקונה בחנות לגולש ברשת בעולם קטן וגלובלי מחייב התאמה בכל תחום.
לימור שהרגישה את המעבר היטב, אומרת: "הצורך במעבר לשיווק הדיגיטילי עלה אצלי לפני כשלוש שנים עם קריסתן של מספר רשתות לחדרי ילדים אשר היוו נפח ניכר בהכנסות.
לשמחתי, חילקתי את עוגת השיווק שלי למספר ערוצים ובין היתר לערוצי השיווק הדיגיטלי.
כיום רוב מכירותיי מתבצעות באמצעות אתרי קופונים, חנויות אונליין, שיווק ופרסום ממוקד ברשתות החברתיות.
אין ספק שהעתיד הינו בשיווק דיגיטלי ואני משקיעה בכך משאבים רבים"