, מעצבת פנים המאמינה בעיצוב פונקציונאלי בקו נקי ומתוחכם, התבקשה לעצב דירת רווקים בשכונת אם המושבות בפתח תקווה.
הדירה שהייתה חמישה חדרים הוסבה לארבעה חללים מאווררים, מוארים ובעלי מקומות אחסון רבים, לבקשת הדיירים. קיר ורוד כהה, המתחיל בפינת האוכל ומוביל לחללים הפרטיים, מקדם את פני הבאים לדירה. התגלות הצבע הנעים והאופטימי כבר בכניסה, משפיעה על התחושה הראשונית של הנכנסים הביתה וחשובה גם על פי תורת הפנג שואי, שכן הצבע מרכך את המעבר בין החוץ לפנים.
פרקטיות וצבעוניות מנצנצת
מול הקיר הורוד, קיר הסלון מצופה שליכט אפור עם נצנצים, היוצר טקסטורה ייחודית ובלתי שגרתית של הבזקי אור קטנטנים. חלל המגורים גדול ומואר, הוא הורחב על חשבון חדר העבודה, כאשר פרקטיות ושכבתיות צבעונית עומדים בבסיסו התכנוני.
התאורה בו שקועה ומינימליסטית במטרה להבליט אלמנטים עיצוביים שונים. הארונית שמתחת למסך הטלוויזיה מעוצבת בעיצוב נקי, ונעשתה בתפירה לבקשות הלקוח, ללא ידיות וללא תוספות עיטור מיותרות. בתוכה תאורת לדים (LED) נסתרת, חסכונית בחשמל שנשלטת באמצעות שלט רחוק, המאפשר שינוי של צבע (אדום, כחול) וחוזק. אלמנט תאורה זה, משפיע על האווירה בחלל, ומאפשר משחק מעניין של עיצוב הסלון לפי המצב רוח. הריצוף שמתחת לארונית, הינו רצועה צרה של חלוקי נחל, שמתחילה מהסלון וממשיכה לעבר המסדרון, ויוצרת המשכיות וזרימה בין חללי הבית השונים.
בדומה לסלון, גם שטח המטבח הוגדל ונוצרה אפשרות של מטבח טורי עם משטח שיש ארוך במיוחד, וכן מקום לאחסון מכונת כביסה ושאר מוצרי חשמל בתוך ארון אסתטי למשעי. הקיר מעל השיש חופה בפסיפס, אלמנט עיצובי שצובר תאוצה בשנים האחרונות, והופך למצרך מבוקש בבית המודרני. דלפק האכילה עשוי משטח זכוכית שקוף וכיסאות בר לבנים המופרדים מפינת האוכל באמצעות חצי קיר, המעניק תחושה אינטימית וזוגית.
נרגעים בחדר השינה
חדר השינה הוא החלל המרכזי בבית, קירותיו נצבעו בגוון אפור מרגיע, למעט הקיר שמאחורי המיטה, שחופה בטפט עם טקסטורות משתנות בגווני אפור שונים וכסף. עיצובו של חדר השינה נעשה בהקפדה על קו נקי, אלגנט ו"מעונב", המתרחק מה"שובבות" שמאפיינת את החללים הציבוריים של הדירה.
בצמוד,
הנפתח בדלת הזזה עשויה זכוכית לבנה, שתוכנן באופן מחושבת במרווח ובגודל, ומאפשר ארגונם של הבגדים בצורה מסודרת ונוחה למשתמש.
כל מינוס הופך לפלוס
גם חדר האמבטיה הוגדל, ובמקום שירותים ואמבטיה נפרדים שהיו במקור, אוחדו השניים לכדי חדר אחד גדול יחסית. האיחוד הותיר את הילית עם עמוד ביוב במרכז האמבטיה והצריך ממנה פתרון יצירתי במיוחד. על כן, הורחקה המראה מן הקיר, הסוותה את עמוד הביוב מאחוריה ויצרה מראה מורחקת מן הקיר בגיבוי של תאורה נסתרת.
הילית מציינת כי המטרה בשיפוץ של דירה קיימת היא להפוך כל מינוס לפלוס כאלמנט עיצובי מיוחד, ולהתחשב באופן מוחלט בבקשת הדיירים.