האוס אין - מעצבים חדרים בריאים

09-7417079
הקדר, נתניה
חברות מומלצות בתחום...
Treemium - חלומות בעץ מלא - לוגו
Treemium - חלומות בעץ מלא 053-9416977

בין עצי האקליפטוס שבפרדס חנה הקמנו את מתחם הרהיטים שלנו שבו מתכנסים אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות וביחד אנו מגשימים חלומות ברהיטים. באינדונזיה הרחוקה חברנו לנגריה בה עובדים כבר דור חמישי של גלפים ונגרים שיודעים להרגיש את העץ ולעבד אותו בא

רהיטי מוביליה - לוגו
רהיטי מוביליה 08-8524988

החברה המובילה בישראל בשיווק ריהוט איטלקי איכותי.

אלבור רהיטים - לוגו
אלבור רהיטים 053-9347890

אלבור רהיטים הינה חברת ייבוא וייצור של רהיטים לעיצוב הבית אשר נוסדה בשנת 1991 ומציעה מגוון פתרונות ייחודיים לריהוט ועיצוב הבית.

אודות האוס אין - מעצבים חדרים בריאים

סניפי הרשת:
מושב רשפון
09-9510879
הכפר, פינת הפרדס, מושב רשפון
רמת גן
03-5791577
ששת הימים, רמת גן
מול קניון איילון
ראשון לציון
03-9615254
האצ"ל, ראשון לציון
א.ת חדש
נתניה - אולם תצוגה וחנות עודפים
09-7417079
הקדר, נתניה
א.ת. ישן
מי אנחנו :

האוס אין בבעלות מילי ויובל עשור, הוקמה בשנת 1989 ומתוך ניסיון אישי ולמידת צרכי השוק, הפכה עם השנים למותג משפיע ומוביל בתחום עיצוב וייצור חדרים לילדים ולנוער מעץ מלא.
בעלי החברה ואנשי המקצוע העובדים ב"האוס אין" עוסקים כל השנה בפיתוח מוצרים ברמה שימושית-פונקציונאלית, בשילוב עם חומרי גלם איכותיים, עדכניים ובלתי רעילים בכל הרהיטים, ובמציאת פתרונות לצרכים המודרניים בתחום הריהוט. לחברת האוס אין נגריה מקצועית ומפעל ייצור בבעלותה כאשר כל הרהיטים, תוצרת כחול לבן, מיוצרים בישראל.
בשנת 2006 זכתה האוס אין בתחרות העיצוב השנתית להתאמה וחדשנות במקום השני עבור המוצר ארון-שידה לחדרי התינוקות.
בהאוס אין האיכות ללא פשרות! הן בבחירת חומרי הגלם המעולים ובעיצוב המוביל, הן בשיטת העבודה האיכותית והן בשרות ובליווי האישי לכל לקוח. בהאוס אין תמצאו חדרי ילדים, חדרי נוער, מיטות ילדים, ארונות בגדים, שולחן כתיבה, מיטות נוער, מיטה וחצי, ספריה רצפתית, חדרי תינוקות, כוורת לתליה, רהיטים מעוצבים כגון ארונות אמבטיה, חדרי ארונות, ארונות קיר, מיטות וספות פוטון, חדרי שינה וכן פריטי ריהוט נוספים לכל הבית ונגרות בהתאמה אישית לכל מטרה.
האוס אין היא חברה המרבה לתרום ולפעול למען הקהילה בישראל. פיתוח תרבות הנתינה והאחריות החברתית באה לידי ביטוי בשיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים שונים כמו ארגון "משאלת לב", "מתן – משקיעים בקהילה", והשב"ס. האוס אין יוזמת פרוייקטים של התנדבות ותרומות כמו "נותנים גב לילקוט" - איסוף תיקים לביה"ס למעוטי יכולת, פרוייקט איסוף התחפושות בפורים ופעילויות רבות נוספות במהלך השנה.
לרשת האוס אין ארבע חנויות: ראשל"צ, רישפון, רמת גן וחנות אאוטלט-עודפים לצד אולם התצוגה בנתניה.

האוס אין בשיתוף פעולה עם אדריכלים ומעצבים
האוס אין - מעצבים חדרים בריאים, שמה לה לדגש את התמקדות העבודה עם אדריכלים ומעצבים בתכנון, עיצוב וייצור רהיטים בפרויקטים אדריכליים לבתים פרטיים, לחללים ציבוריים ולמוסדות.
האוס אין, מפתחת ומשמרת את הקשר עם אדריכלים ומעצבים ויוצרת אחת לחודשיים ערב אדריכלים ומעצבים, אז נוצרת ההיכרות המעמיקה עם סגנון העבודה שלנו, עם חומרי הגלם והערכים של האוס אין.

לחברה 78מוצרים באתר.

קטגוריות : פתרונות אחסון, מראות, מזנונים ושידות, כסאות, ארונות, שולחנות, מיטות

חזור מעלה