1. הדירה
  2. חיפוש מאמרים
  3. מערכות חימום מתקדמות

מערכות חימום מתקדמות

מהן מערכות חימום מתקדמות וכיצד הן מסייעות בחיסכון באנרגיה ?

 











למעוניינים במערכות חימום חדשניות מוצעת האפשרות לבחור ביחידות חימום המיובאות מאירופה. מדובר בגופי חימום הכלואים בצלעות אלומיניום אטומות למים. לדברי היצרנים, טכנולוגיה מתקדמת זו מאפשרת "להקרין" את החום לתוך החדר ביעילות מקסימלית בניגוד למזגן או קונווקטור, ש"דוחפים" את האוויר לתוך חלל החדר ולכן גם מייבשים את האוויר המחומם. בנוסף, בניגוד למערכות ההסקה מן הדור הישן, מזגן מרכזי ומערכות גז וסולר, התקנת מערכות חימום אלה אינה דורשת הכנה מיוחדת. כל מה שצריך הוא נקודת חשמל שאליה מתחבר המכשיר. אפשר למקם את היחידות בכל נקודה נבחרת בבית, תוך ניצול מקסימלי של שטח הבית. המערכת מותקנת בתוך שעתיים בממוצע ללא צורך לחפור ברצפה.


 

מערכות אלה חסכוניות באנרגיה, וזאת מכמה טעמים:

 א. אפשר להפעיל רק חלק מיחידות החימום הפזורות בבית.

 ב. היחידות מצוידות ביחידת חום משנית. כאשר יש צורך לתקן את רמת החום בחדר, מופעלת יחידת החום המשנה שלה צריכת אנרגיה נמוכה מאוד, ולא יחידת החימום הראשית.

 ג. כאשר מדובר ביחידות משוכללות, כל יחידה מצוידת בתרמוסטט אלקטרוני, בניגוד למערכות הקיימות בשוק, בהן קיים תרמוסטט אחד לכל המערכת. כמו כן אפשר לשלוט בכל יחידות החימום יחד באמצעות מתכנת ראשי מיוחד, שאותו ניתן להתקין בכל מקום בבית, ואשר מאפשר לתכנת מראש הורדת עוצמת החימום בשעות הלילה או בשעות שלא נמצאים בבית.

 

היחידות מגיעות בדגמים ובצבעים שונים.


חזור מעלה