מ.דוכי יבוא ושיווק קרמיקה בע"מ

04-9910456
משמר הים 1, עכו
חברות מומלצות בתחום...
טאפ דזיין - לוגו
טאפ דזיין 09-7670027

חנות TAPDESIGN ברזים מקלחונים וארונות אמבטיה משווקת למעלה מ-25 שנה מגוון רחב של מוצרים לבניה הפרטית.

קליר תעשיות זכוכית - לוגו
קליר תעשיות זכוכית

קליר תעשיות זכוכית בע"מ הנה חברה ותיקה ורבת-מוניטין בעלת ניסיון רב בעבודות זכוכית.

יבוא 4 יו - לוגו
יבוא 4 יו

יבוא 4 יו מספקים לכם את המבחר הגדול ביותר של מוצרים לבית, למשרד ולגן.

אודות מ.דוכי יבוא ושיווק קרמיקה בע"מ

סניפי הרשת:
מ.דוכי בע"מ
04-6749666
אזור התעשיה החדש, סכנין
04-9910456
הגדוד, עכו
מי אנחנו :

חברת מ. דוכי בע"מ נוסדה בשנת 1975. כיום, זוהי החברה המובילה בתחומה, רבת ניסיון ומוניטין ללא רבב, התמחותה העיקרית של מ. דוכי היא ייבוא קרמיקה וגרניט פורצלן מהיצרנים המובילים באירופה. כמו כן משווקת החברה רצפות פרקטים מכל הסוגים (כולל פרקט למינציה), ברזים, מקלחונים, כיורים, שיש, אמבטיות, כלים סניטריים, פסיפסים, אמבטיות, דבקים, חיפויי אבן ג'קוזי ועוד. כל המוצרים עומדים בתקנים הנחוצים ובסטנדרט גבוה של איכות.

החברה משווקת מגוון מוצרים לעיצוב הבית, חומרי חיפוי וריצוף, קירות לחנויות, לאולמות תצוגה, לרשתות עיצוב וללקוחות פרטיים. באמצעות מערך לוגיסטי מיומן, החברה ערוכה לספק ולשנע את מוצריה לחנויות בכל רחבי הארץ.

המוצרים האיכותיים המשווקים והמיובאים שלנו מצויים בחנויות רבות . הצלחתה היא תוצאה של שירותיות ללא פשרות, הקפדה בלתי מתפשרת על איכות המוצרים וכמובן היצירתיות, שאפיינו את דרכה בעקביות לכל אורך שנות קיומה

לרשות הלקוחות מפעילה מ. דוכי אולמות תצוגה רחבי ידיים וחדישים, המציגים את מבחר מוצריה. בביקור במקום אפשר להתרשם לא רק מהאיכות ומהמגוון העצום של דגמים, גוונים ועיצובים, אלא גם מהטווח הרחב של המחירים – מהעממי ביותר ועד ליוקרתי ביותר. כך יכול כל מבקר למצוא במקום עיצוב של שלמות ואיכות בהישג ידו. החברה מפעילה גם סניף עודפים.

אנו מזמינים אתכם להגיע אל אולמות התצוגה שלנו, שם ממתין לכם הצוות המיומן שלנו למתן ייעוץ מקצועי תוך שמירה על יחס אישי לבבי ושירותי – בואו ליהנות מחוויית קנייה של איכות, שירות ונוחות רק במ.דוכי

לחברה 155מוצרים באתר.

קטגוריות : אסלות, אביזרים, ברזים, אמבטיות ומקלחונים, כיורים, חיפוי קירות, ריצוף, ארונות

חזור מעלה